donderdag 5 januari 2023

52 Weeks to Christmas, week 1.


Ik wil dit jaar weer mee gaan doen met 52 weeks to Christmas, althans ik ga een poging doen.
En wie weet gaat het lukken.
Ik wil in iedergeval meer kerstkaarten gaan maken dan de 6 van vorig jaar.
Maar dat had zo z'n reden, en gelukkig gaat het ondertussen een stuk beter met mijn hart.
Hopelijk blijft het zo en kan ik de vreselijke 2 jaar achter me laten, het voelt eigenlijk als een wonder.
2023 wordt voor ons een bijzonder en mooi jaar, maar daarover later meer.
In iedergeval wordt het huis van Yannick en Stephany opgeleverd het komende kwartaal en gaan ze na 2 jaar en 8 maanden bij ons gewoond te hebben weer op zichzelf wonen.
De bedoeling was 1 jaartje weer thuis wonen om extra te kunnen sparen maar door allerlei tegenslagen tijdens de bouw van hun huis werd het "iets" langer.
Ze kijken er natuurlijk heel erg naar uit om na al die tijd onze zolder verdieping om te ruilen voor een mooi eigen huis.

Terug naar mijn kerstkaart.
Het was vandaag al doorwerken, want ik bedacht gisteren ineens dat ik weer mee wil gaan doen met de uitdaging om iedere week een kerstkaart te gaan maken.
Maar het is gelukt, dit beertje met zijn blozende wangetjes klimt snel over het hekje om nog net op tijd zijn kerstkaartje te gaan posten.


Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje, Yvonne!
    En gezellig dat je weer mee gaat doen met de wekelijkse uitdagingen.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaart, knap om met zo weinig kleur toch zo'n sfeervolle kaart te maken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje. Wat een verhaal van je gezondheid en de ki deren die eindelijk een eigen huis krijgen. 2023 moet wel jouw jaar worden. Heel veel succes en hopelijk zien we je volgende week weer met een kaartje bij 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje!
    Ik hoop voor je dat 2023 een goed jaar voor je wordt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met de ondeugende beer. Ik wens je een gezond, goed en creatief 2023!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje met dit grappige beertje ! Zo leuk hoe hij over het hek wil. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...