zaterdag 31 december 2022

Winter.


Vandaag nog een laatste kerstkaart op mijn blog.
Ik vond het zelf een van de mooiste kerstkaarten die ik gemaakt heb dit jaar, nu waren er dat niet veel maar toch...........
Ik houd van deze kleurtjes voor een winterse kaart.

Ik wens iedereen een hele gezellige jaarwisseling en voor het nieuwe jaar heel veel liefde, geluk en vooral een goede gezondheid.
En natuurlijk een heel creatief jaar met weer veel mooie en leuke kaarten.

Ik kan nogsteeds geen reacties geven op jullie kaarten en berichtjes.
Ik baal er zo van dat het niet werkt.


Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Ik vind je kaarten geweldig, maak ook veel kaarten voor de Kerst, volgend jaar probeer ik die van jou, bedankt. Ria 90 jaar

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...