zondag 4 december 2022

Let it snow.


Ik heb vandaag een knutseldagje voor mezelf genomen.
Dit is pas de 3e kerstkaart dit jaar.🙈
Uit ervaring weet ik ook dat in december het er eigenlijk niet meer zo van komt om nog veel te knutselen.
Maar wie weet....
Voor deze beertjes is het de eerste keer dat ze mee mogen doen.
En ze hebben een heerlijk zachte uitstraling van fluweelpapier.
De meeste dingen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design behalve de let it snow tekst, die komt van Ali expres evenals het rechthoekje voor het tekstplaatje wat ik weer geprint heb.
Op naar de volgende kerstkaart.


Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Het is een schattige kerstkaart geworden in echte winterkleuren. Leuk dat fluweelpapier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige beertjes met dat fluweelpapier BIJNA om te knuffelen...
    Heel lief kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en aaibaar. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...