donderdag 15 december 2022

Ho! ho! ho! Merry Christmas.


De kerstman en zijn lieve vrouwtje zijn nog laat op pad met hun trouwe Rudolfje en een sleetje met kadootjes.
Maar met zijn lantaarn met brandend "kaarsje" vinden ze vast de weg wel in het donker.
Ze waren onderweg naar mijn lieve vriendin/buurvrouw en ik kan zeggen dat ze daar ondertussen veilig aangekomen zijn en haar heel blij hebben gemaakt.

Voor dat ze hier vertrokken heb ik ze nog even op de film gezet, wel ietsje bewogen.
Maar om een of andere reden werkte het filmpje niet dus heb ik het verwijderd.
Ik moet ook nogsteeds iedere keer inloggen op mijn eigen blog en kan ik bij niemand een reactie geven.
Ik baal er zo van, ik bedoel het goed maar blogger werkt niet mee.


Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. GEWELDIG!!! een echte YVONNE....
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Yvonne!
    Wat leuk gedaan met het lantaarntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Geen wonder dat je buurvrouw er zo blij mee was.
    Echt schitterend hoor,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig sfeervol tafereeltje en dat dat lantaarntje het echt doet is natuurlijk de kers op de taart Yvonne.
    Heel mooi gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje en dat lichtje maakt het gelijk heel feestelijk! Ja blogger is een vervelend iets! Soms gaat het een poosje goed en dan kan je nergens een commentaar geven! Heel lastig! Maar je kaartje is leuk en gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf tafereeltje. Zo leuk met het lichtje er in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Yvonne,

    dat is een heel gaaf lichtkaartje geworden. Reageren is inderdaad moeilijker gemaakt op de blogs. Ik merk dat ik bij elke blog waar ik wil reageren eerst de cookies van derden moet accepteren dan past geeft die mijn account aan zodat ik een reactie kan geven.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart! Je zult maar zoiets moois door je brievenbus krijgen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem geweldig !!!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kerstkaartje met dit schattige kerstkoppeltje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...