donderdag 4 mei 2023

52 Weeks to Christmas, week 18


Voor vandaag heb ik de sneeuwpop weer eens tevoorschijn gehaald.
Hij heeft net de laatste kerstkaartjes in de brievenbus gestopt en is nu met zijn glitter-ster onderweg naar huis om daar de ster op zijn kerstboom te zetten, en dan kan kerstmis beginnen.
De komende weken wil ik nog meer van deze ronde kaarten maken, dus weer een serie.
Jammer dat het grijs van de brievenbus anders overkomt dan dat het is.


Vorige week schreef ik dat wij naar Rotterdam gingen om Koningsdag te vieren en te proberen om een glim op te vangen van de Koninklijke familie.
Het is voor ons een Koningsdag geworden met een Gouden/Oranje randje.
We hadden een prachtig plaatsje gevonden langs de route en ons lange wachten van 2,5 uur werd beloond met een handdruk van Willem-Alexander, Maxima, Amalia en Ariane en een aantal mooie foto's.
Onze Koningsdag kon dus niet meer stuk.







Liefs,
Yvonne.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, zo leuk de sneeuwpop op het plaatje en het gestanste exemplaar, passen mooi bij elkaar! De brievenbus lijkt voor mij zilverkleurig.
    Wat een geweldige foto's heb je gemaakt, Willem Alexander staat er zo ontspannen op en die van Amalia is helemaal geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Yvonne de foto's van de koninklijke familie, ik heb nog aan je moeten denken toen ik je bericht las, dat je naar Rotterdam ging. Zeker de moeite waard. Je kaartje van vandaag vind ik ook een koninklijk toppertje hoor. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart Yvonne. Leuke mal en wat is dit toch mooi dp en een leuk plaatje van Marianne design. Ik vind het zo jammer dat deze serie niet meer te koop is.
    Wij hebben de koninklijke familie gevolgd op de tv. Misschien hebben we jullie wel zien staan zonder dit te weten... Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Een heel leuke herinnering aan een mooie dag.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk kaartje en deze ronde kaarten zijn toch al leuk met al aparte vakjes! en wat leuk dat jullie de hele familie hebben gezien van dichtbij! Het heeft toch wel iets vind ik altijd! Wij kijken altijd op tv naar deze dag! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Yvonne! Wat speciaal dat je de Koninklijke familie een handdruk kon geven. En wat leuk dat je ze zo mooi op de foto kreeg! Een dag met een gouden randje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    Heel speciaal voor jullie....dat vergeet je nooit meer!
    Mooie foto's heb je gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt in deze kleuren, ben benieuwd naar de volgende.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in met de sneeuwpoppen en leuk dat je ons nog meer ronde kaarten belooft!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge!
    Je foto's van Koningsdag zag ik al voorbij komen, gaaf dat jullie wachten zo beloond werd!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met die sneeuwpopjes, Yvonne. Leuk die blosjes op de wangetjes van die ene sneeuwpop.
    En wat een prachtige foto's van de Koninklijke familie! Heel bijzonder dat ze zo dichtbij langskwamen!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...