maandag 1 mei 2023

3 Jaar!


Zoals ik in mijn vorige post schreef werd Lotje afgelopen week 3 jaar.
Lotje is het kleindochtertje van mijn nichtje bij wie wij iedere week op bezoek gaan in het verpleeghuis.
Ik maakte voor de kleine jarige een schudkaart met glitterdingetjes, veel roze, en een zeemeermin met een glitter-bikini en -staart.
Een echte meisjeskaart dus.
Het is dan zo leuk om een appje te krijgen waarin haar mama schreef dat ze de kaart zo mooi vond.


En natuurlijk mocht een nieuw vlaggetje voor aan haar slinger ook niet ontbreken.



Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Wat een superleuke kaart en zo mooi weer alles helemaal tot in detail doorgevoerd. Geen wonder dat Lotje er blij mee was.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...