zaterdag 29 april 2023

'n Sprookje.


Gisteren vierde Lotje haar 3e verjaardag.
Nee, ik vergis me niet.
Ik kwam er achter dat ik de kaart voor haar 2e verjaardag hier nog niet heb laten zien.
Ik vind hem te leuk om zomaar over te slaan.
Dus voor nu eerst dit sprookjes doosje met prinsesje, eenhoorn, Gouden koets, poes en zwanen.



2 Jaar geleden maakte ik een vlaggetjes-slinger voor Lotjes 1e verjaardag, er moest nu dus een vlaggetje gemaakt worden met een grote 3 maar ook die is ergens blijven hangen dus voor nu een vlaggetje met een 2.



Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Heey Yvonne,

    dat is een gaaf vouwdoosje in sprookjes thema geworden. Natuurlijk moest je die eerst nog ff laten zien.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met Lotje haar verjaardag. En groot gelijk dat je eerst laat zien wat je voor haar 2e verjaardag maakte. Die card-in-a-box is geweldig mooi. Echt een prinsessenkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte nog met Lotjes verjaardag! Wat een mooi doosje, card -in-a-box, maakte je voor haar tweede verjaardag, echt een sprookje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...