donderdag 27 april 2023

52 Weeks to Christmas, week 17


Het is alweer de laatste donderdag van deze maand, dus ook de laatste rit van dit autootje.
Deze week is de familie Pinguïn op weg naar huis.
Ik vond het zo leuk om te lezen dat er mensen zijn hier die benieuwd waren wie er bij mij in het autootje waren gestapt op kerstkaartjes-donderdag.
Ik dacht afgelopen week, nu ga ik er een dieren gezinnetje inzetten waar jullie niet zo snel aan denken. ;-)
Ze hebben ook weer lekker inkopen gedaan en zelfs twee grote dennenappels meegenomen uit het bos.
Dus ook dit gezinnetje is er helemaal klaar voor om thuis gezellig kerst te gaan vieren.

Ik wens jullie een hele gezellige Koningsdag.
Wij gaan vandaag naar Rotterdam, kijken of we een glimp op kunnen vangen van de Koninklijke familie.
We hebben dat al vaker gedaan en het is echt bijzonder om mee te maken.
Het wordt dus avond voordat ik bij jullie langs kom om jullie kerstkaartjes te bekijken.


Liefs,
Yvonne.

11 opmerkingen:

  1. oh, wat een gezellige boel ! leuk kaartje is dit geworden !
    grtjs martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, zie ze daar toch zitten de familie Pinguïn. Wat een gezelligheid zo met elkaar.
    Super leuke kaart weer!
    En nu ben ik weer benieuwd naar jouw thema voor de maand mei!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gezellig kaartje. Heel mooi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow wat een mooie kerstkaart wat leuk de pinquins in de auto
    Ik heb weer een nieuwe blog moeten maken misschien vind je het leuk om mij daar ook te volgen
    https://mijnkaartjes78.blogspot.com
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met het autootje en de pinguïn familie erin. Leuk om er iedere keer weer een andere familie in te zetten. Fijne koningsdag gewenst, geniet van Rotterdam en hopelijk kun je een glimp opvangen van de familie. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart weer, met die grappige pinguïns in de auto dit keer. Leuk gedaan, Yvonne!
    En hopelijk is het gelukt een glimp van de koninklijke familie op te vangen.
    Het was in elk geval lekker weer.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne Koningsdag!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit weer een gezellig gezinnetje die op weg is! Leuk gedaan met de pakjes en de dennenappels op het dak! Veel plezier in Rotterdam. Was heel druk zag ik op tv. Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De pinguïns passen ook erg goed bij de auto, weer zo'n mooie en superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig kaartje met de familie pinquin weer onderweg.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een knappe kaart met dit autootje ! Tafereeltje heel mooi opgebouwd. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer super leuk !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...