dinsdag 25 april 2023

Verdwaalde Paashazen.


Welke omweg deze Paashazen gemaakt hebben met hun autootje weet ik eigenlijk niet, maar ik kwam ze vanavond tegen op mijn telefoon.
En ze zijn niet de enige, ik kwam nog een eenzame Paashaas tegen.
Die komt later aan de beurt. ;-)
Want ik vind ze eigenlijk toch te leuk om ze zomaar voorbij te laten rijden.
Ookal is Pasen al lang voorbij.
Deze Paashazen zijn naar Remy, Mandy en de kleine Luca gereden en ik weet het heel zeker; daar waren ze ruim op tijd om een gezellige Pasen mee te vieren.


Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Veel te leuk om niet te laten zien hoor! Lieve kleuren heb je gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...