donderdag 1 juni 2023

52 Weeks to Christmas, week 22


Weer een nieuwe maand, maar of dit een serie wordt weet ik nog niet. :-)
Ik ben nog steeds aan het ruimen en aan het "verhuizen" en dan kom je dingen tegen waarvan je denkt; o ja dat heb ik ook nog.
En dat was in dit geval, Snoesje.
Ik wil alles heel goed uitzoeken en nakijken en vooral veel opruimen.
En daar gaat veel tijd in zitten.
Want jeetje wat heb je gauw veel spulletjes.
Ik zei deze week; ik hoef nooit geen papier meer te kopen.
Deze maand wil ik het sowieso wat eenvoudig houden.
Gewoon omdat de tijd af en toe ontbreekt.
En omdat we deze maand op vakantie gaan.
Jos, die helemaal geen verstand heeft van kaarten maken zei gisteravond, wat een ouderwets plaatje, haha.


Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Met een 'ouderwets' plaatje kun je ook heel goed een mooie kaartje maken. Ik vind hem leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft een schatje plaatje dit snoesje, lief kaartje. Ben ze ook aan het opmaken hoor.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, en van mij mag het wel weer een serie worden hoor, Snoesjes zijn zo leuk.
    En opruimen, af en toe hard nodig, maar best lastig ook. Ik denk ook geregeld dat ik nooit meer papier hoef te kopen, maar zwicht dan toch weer voor iets leuks, of ik krijg het heel lief ineens van een vriendin...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer met snoesje deze keer. Ik herinner met nog dat we bijna drie jaar geleden gingen verhuizen, en ik alle spullen die ik had na moest lopen, wat gaat mee en wat niet. Ik ben daar toen ook een aantal maanden mee bezig geweest, alles in je handen pakken en afwegen, weg of blijven, heel veel succes. Wat mij betreft mag deze nog wel even blijven, snoesjes zijn zo schattig. Maar Jos heeft wel gelijk, maar nostalgisch kan ook mooi zijn. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...