dinsdag 13 juni 2023

Hoera, jij bent jarig!


Vorige maand was onze lieve schoondochter Mandy jarig.
Ik wilde voor haar een speciale kaart maken.
Ik had het bloempot-huisje en het vrolijke dieren-gezelschap al in huis dus ik hoefde eigenlijk niet lang na te denken wat ik voor haar ging maken.
De lieveheersbeestjes hebben voor haar een hele speciale betekenis.
Haar oma was heel gek op lieveheersbeestjes en spaarde ze zelfs in allerlei soorten en maten.
Zo leuk om te zien en wat ben ik blij dat ik oma ook heb mogen ontmoeten en heb leren kennen als een echte lieverd.
Helaas is ze vorig jaar overleden, dus door de lievenheersbeestjes was oma er toch bij op Mandy's verjaardag.
Deze kaart is dus al ruim een maand geleden en ondertussen heb ik nog meer kaarten gemaakt met het bloempot-huisje en de vrolijke dieren-vriendjes.
Die zullen zeker hier nog voorbij gaan komen.


Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. O, wat een supermooie verjaardagspost heb je gemaakt. Je blijft kijken naar alle details!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...