dinsdag 1 oktober 2024

Hello little one!


Tijdens onze vakantie werd kleine Luna geboren.
Oma had gevraagd of ik een kaart wilde maken in de stijl van de babykamer van Luna.
Hartstikke leuk, ik kreeg een paar foto's van de babykamer dus kon het namaken.
De hartjes tegen de muur, de konijntjes, de maan-lamp, het wolk-kussen, de vlaggetjes aan het bedje en de kleuren van de muur. Alles klopte.
Mama was uitgerekend tijdens onze vakantie, ik kon dus geen naam op de kaart verwerken wat ik anders altijd heel graag doe. Het staat zo leuk.
Oma kwam dus voor onze vakantie de kaart ophalen.
Hij viel ook bij de ouders van Luna heel erg in de smaak en ze zagen gelijk dat het haar kamertje was.




Ook de envelop helemaal in stijl.

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. O, wat een enige kaart is dit! Superlief!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat het in de smaak viel, is ook een schattig kaartje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief kaartje! Ik heb nog even op google gekeken naar cruise om de Noordkaap, dat ziet er ook schitterend uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...