zaterdag 5 oktober 2024

Lekker warme beren-kleertjes!


Deze keer geen kaart maar iets heel anders.
Alweer bijna een jaar geleden vroeg Yannick, onze jongste zoon aan mij of ik iets warms wilde maken voor Panda.
Nee, dit is Panda niet maar hij heeft wel dezelfde maat als Panda.
Panda is een oude dierbare knuffel van Yannick.
Yannick z'n vriendin ging voor 3 maanden naar Oostenrijk om daar skiles te geven aan kinderen.
En Panda mocht mee zodat Else iets bij had van Yannick.
Omdat er volop sneeuw lag in Oostenrijk moest Panda wel iets warms aanhebben.
Maar alles moest geheim blijven dus Panda kon niet bij mij logeren voor het passen van zijn outfit, vandaar dat deze bruine beer kwam en ook op de foto mocht.
Ik maakte een lekkere warme broek, jasje met capuchon, muts en das.
Panda heeft genoten van zijn sneeuw-avontuur.
Natuurlijk gingen er heel wat kaarten van ons in stijl naar Oostenrijk, die laat ik komende dagen zien.


Liefs,
Yvonne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...