zondag 24 juni 2012

Geslaagd!!

Het was er nog niet van gekomen om hier eerder weer eens wat te plaatsen.
Op woensdagavond thuis komen van een super-vakantie in Tunesië en donderdags te horen krijgen dat Yannick geslaagd is voor de HAVO.
Het kan haast niet beter, we waren zo blij.

Natuurlijk hoorde daar een leuke kaart bij.
Een vriend van hem was ook geslaagd, dus ik heb 2 kaarten gemaakt.
Voor deze kaarten heb ik weer het Dutch-pretty papers blocje van Marianne Design gebruikt.
Ik heb heb het al een aantal keer gebruikt, je kan er ook zoveel leuks van maken.
En ik heb mijn Derwent kleurpotloden weereens tevoorschijn gehaald om het uiltje in te kleuren.




Liefs,
Yvonne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...