maandag 25 juni 2012

Voor 'n lieve jarige.

Deze Holland kaart heb ik gemaakt voor een hele lieve kennis die 85 jaar geworden is.
Ze maakt zelf ook kaarten en daarom is ze altijd heel erg blij met een zelfgemaakte kaart.
We hadden hem de avond voor haar verjaardag bij haar in de brievenbus gedaan, niet wetende dat ze mij nog om 23.00 uur zou gaan bellen om mij te bedanken.
Ze was er zelfs nog voor uit bed gekomen omdat ze de brievenbus hoorde.
Dat hij heel erg in de smaak viel was wel duidelijk.
Ze heeft vroeger zelf een boerderij gehad, dus ik vond dit wel heel toepasselijk.


 Het boerinnetje heb ik ingekleurd met Derwent-potloden.


Ik vond dat de 85 niet mocht ontbreken op deze kaart en zo met het molentje-bedeltje en het rood ruiten strikje is het een leuk geheel.
En dan de schattige klompjes, die komen van Xenos, het was eigenlijk een sleutelhanger.



Op het achterste gedeelte van de kaart heb ik een plaatje van een Delfts blauw bord geplakt, dit was een leuke achtergrond voor het geheel.


En zo zag de kaart er van bovenaf gezien uit.

Ik heb voor deze kaart het Dutch paper-bloc van Marianne gebruikt.
Ook de knipvellen zijn van haar evenals de malletjes van de tulpjes en de blaadjes.
De stempel van het boerinnetje had ik nog liggen, merkloos zullen we maar zeggen.

Liefs,
Yvonne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...