vrijdag 29 juni 2012

Marianne Design Challenge #59

Vakantie!!!
Ook Snoesje is er helemaal klaar voor.
Ze heeft haar zonnigste outfitje aangetrokken en haar koffertje staat klaar om er op uit te trekken.
Ik heb deze kaart gemaakt voor de 59e challenge van Marianne Design met als thema......... vakantie!
Het is een easelkaart geworden.
Ik heb het papier aangepast aan de kleurtjes van de kleertjes van Snoesje, dus ik heb deze keer gekozen voor een paper-bloc van Art talent.
Het koffertje heb ik gemaakt van een luciferdoosje wat ik beplakt heb.
Wel zo dat het schuifje er nog uit kan.
Er zaten eurootjes in voor de jarige.



Gebruikte materialen:
papier: papierblok van Art Talent.
knipvel: aankleed Snoesje HM 023
knipvel: aankleed knulletje HM 024
tekststempel: Eline's vintage
creatables: LR 0158
creatables: LR 0156
creatables: LR 0122
bloemetjes,
lint,
bedeltje

Liefs,
Yvonne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...