dinsdag 16 oktober 2012

Een bijzondere kaart voor een hele bijzondere jarige.



 
Ik geef toe, dit is een bijzondere kaart tussen de Snoesjes, de challenges van Marianne Design of de ingekleurde stempels.
Deze foto heb ik gemaakt in de kerk van Nieuwpoort aan de Belgische kust.
Wij waren daar afgelopen zomer voor de 6e keer op vakantie.
Dit Mariabeeld is veel voor mij gaan betekenen.
De jarige waar ik deze kaart voor heb gemaakt ook en ik wist ook zeker dat ik hem op zijn 85e verjaardag blij zou maken met deze foto-kaart.
In alle opzichten dus; een bijzondere kaart voor een bijzondere jarige.

Ik heb papier gebruikt van Marianne en uiteraard ook weer haar malletjes.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemetjes, een strikje en een bijpassend bedeltje.

Liefs,
Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Echt een "bijzondere" kaart, maar daardoor niet minder mooi. Een zelfgemaakte kaart voor iemand die speciaal is maak je ook zo dat diegene hem prachtig zal vinden. Deze warmte straalt er in ieder geval van af! Mooi hoor.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzondere kaart!
    Heb verder ook even op je blog gekeken, mooie kaarten maak je!
    Je hebt er een volger bij!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel dames voor de leuke reacties.
    En welkom Sjoukje, leuk weer een nieuwe volger erbij.
    Ik heb de kaart gemaakt voor onze pastoor.
    Na het overlijden van mijn moeder, 2 jaar geleden heb ik een fijne band met hem gekregen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...