zondag 7 oktober 2012

Voor een muzikale Abraham.




Dit lieve jongetje werd onlangs 50 jaar.
Omdat hij erg van muziek houdt en zelf ook in een koor zingt was de papierkeuze niet moeilijk.
Dit moest een op en top muziekkaart worden met een knipoogje naar Abraham.
Ik heb er speciaal het paperbloc La Musique van Marianne Design voor gekocht.
De muzieknoot heb ik uit goud papier gestanst wat een fesstelijk tintje gaf.
En speciaal voor de jarige heb ik de vlaggetjes met zijn naam en leeftijd opgehangen.
Verder heb ik de kaart afgemaakt met bijpassende bloemetjes, blaadjes, lint en een bedeltje.
Voor de beige blaadjes en takjes heb ik weer malletjes gebruikt van Marianne.
Aan de achterkant heb ik een mogelijkheid gemaakt om een verrassing in te kunnen doen.
Heel toepasselijk was dat een podium-cadeaukaart.



Liefs,
Yvonne


3 opmerkingen:

  1. Aan de kaart kan het niet liggen dat hij een fantastische 50ste verjaardag viert! Prachtig, supergaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart he je gemaakt
    Groetjes Gerrie
    Ben gelijk volger van je geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...