donderdag 1 november 2018

52 weeks to Christmas...... week 44 reminder challenge


Vandaag een kaart  om jullie er aan te herinneren dat de challenge nog loopt bij 52 weeks to Christmas.
Je kan nog meedoen tot vanavond.
Ik heb een heel oud knipvel van Marianne Design gebruikt.
Ik was in mijn map met knipvellen aan het bladeren op zoek naar iets met een kerstkrans toen ik dit tegenkwam.
Ik wilde toch weer iets anders maken dan vorige week.
Het ruitjes papier komt van de Hema, ook een oud blocje.
En zo heb ik weer een kerstkaart bij.



Liefs,
Yvonne.

10 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart met die leuke plaatjes!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Yvonne!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, Yvonne! Ik heb ook nog een map met knipvellen, waar ik af en toe door blader. Best verrassend wat ik soms tegen kom :-)
    En dat ruitje op de achtergrond is erg leuk, ik geloof dat ik dat papier ook nog heb van HEMA.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart, heel mooi papier en plaatjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi kaartje en wat een schattige plaatjes! Zo zie je maar wie wat bewaard die heeft weer iets anders!!haha! Groetjes Marijke,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Yvonne....ook ik heb vandaag een kerstkrans op een plaatje
    Knap gedaan weer...

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kerstkaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige kaart !!!
    Echt kerst !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, mooie combi van kleurtjes en materialen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...