donderdag 15 november 2018

52 weeks to Christmas...... week 46


Vandaag een kerstkaart met mijn nieuwe aanwinst.
Ze zijn al wat ouder maar stonden toch nog op mijn verlanglijstje.
Dus laatst heb ik ze dan toch besteld, want op geen een beurs kwam ik ze tegen.
Ik zag deze kaart op pinterest voorbij komen en vond hem eigenlijk wel heel leuk.
Ik heb wel zitten prutsen om de beeldjes in te kleuren.
Met inkt geprobeerd, met kleurpotloden en uiteindelijk heb ik ze ingekleurd met chalkpoeder.


Liefs,
Yvonne.

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi rustig kaartje. Toppie. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit geworden, Yvonne. Er hoeft niet veel op den kaart te komen om een sfeervolle kaart te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat zijn ze lief deze schattige kleine poppetjes (klinkt wel een beetje oneerbiedig als ik dit zo type hahaha) , kun je zeker leuk gebruiken voor het stalletje....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ze zijn wel eenzaam, vind je niet? Maar het is een schattig stalletje
    met die poppetjes en het kindje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief dit nativity kerstkaartje Yvonne...zo schattig dit kersttafereeltje...


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, zo schattig, die figuurtjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Yvonne, deze malletjes zijn zo schattig, ik zal ze ook weer eens te voorschijn halen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Yvonne!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje! Ik moet dit stansje ook maar weer eens tevoorschijn halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, is/blijft een leuke set!
    Wel lastig inderdaad met inkleuren, het is gepriegel en inkt schiet er snel onder. Maar je hebt het goed opgelost, ziet er mooi uit.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...