vrijdag 16 november 2018

Baby boy


2 weken geleden werd de kleine Max geboren.
Hij is de kleinzoon van hele lieve kennissen van ons.
Ik vond het wel leuk om een kaart te maken voor hun dochter en schoonzoon, de blije ouders van Max.
Ik vind het altijd zo leuk, een baby-kaart maken.
Heerlijk die lieve kleurtjes en figuurtjes.


Collectables: COLL1444 rozet
Collectables: COLL1422 baby dieren
Collectables: COLL1421 baby spulletjes
Collectables: COLL1409 beer
Collectables: COLL1398 banner
Craftables: CR1416 alfabet
Craftables: CR1374 box-card
Craftables: CR1361 golven
Creatables: LR0329 vlaggetjes
Creatables: LR0268 kastje en lijst
Creatables: LR0347 hobbelpaard
Papier: PB7049 Baby's blue
Knipvel: AK0065 sweet little boys
Sticker: Kimya verpakkingen

Liefs,
Yvonne.

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit toch een genot om naar te kijken , hoe jij deze kaarten tot leven brengt zo mooi.
    Zelf zie ik er een beetje tegen op om te maken, hoe vul ik alles op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boxkaart zooo mooi prachtig gemaakt mijn favorite baby kaartkaart die je gemaakt hebt 👍❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige boxkaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, zoveel op te zien, echt prachtig!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...