zondag 17 januari 2021

Baby boy.

 

Dank je wel weer voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en mijn top 3 plaatsje.
Alweer een tijd geleden kreeg ik een verzoekje om een kaart te maken voor de ouders van de kleine Maximilian.
Altijd leuk om een babykaart te maken.
Een tijdje terug kwam het niet zoveel voor, maar komende tijd zullen er wat meer langskomen want in de vriendenkring van Yannick en Stephany is er wat baby nieuws te melden.
Dus ben ik daar lekker voor aan de slag gegaan.


Collectable: COL1387 Baby
Collectable: COL1463 Mandje
Collectable: COL1385 Wolken en sterren
Creatable: LR0625 Ballonnen
Creatable: LR0626 Ballonnen
Creatable: LR0576 Tekst
Stencil: PS8020 Wolk en maan
Naam: Geprint
Papier: Sweet dreams PB7055

Liefs,
Yvonne.

3 opmerkingen:

  1. Ook bij mij een baby boy maar dáár houdt elke gelijkenis op, wat een leukerd is dit en die geprinte naam is briljant op het wolkje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de baby-boy in het mandje.
    Altijd leuk als je babykaarten mag maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige babykaart is dit geworden, heel mooi gemaakt Yvonne!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...