maandag 4 januari 2021

Merry Xmas


Als eerste wil ik jullie allemaal een heel mooi,
liefdevol, gezond en creatief 2021 toewensen.


Ik heb afgelopen jaar bijna geen kerstkaarten gemaakt.
De tijd ontbrak me ondanks dat we veel thuis zijn en eerlijk gezegd had ik ook niet zoveel zin.
Nieuwe malletjes en papier liggen nog te wachten.
We hebben weer een heel jaar voor ons dus het gaat er vast weer wel van komen.
Ik heb heel weinig kaarten verstuurd en ik had nog een volle doos met kerstkaarten van 2019, dus ik zat niet zonder.
Voor Remy en Mandy heb ik wel een kerstkaart gemaakt.
Een van hun poesjes is erg ondeugend geweest tijdens de periode dat de kerstboom binnenstond.
Meerdere malen sprong ze in de kerstboom en gooide de gelukkig onbreekbare kerstballen op de grond.
Haar poezen-zusje had geen interesse in de kerstballen ze zat lekker in de stoel te spelen met haar muisje.

Collectable: Poesjes COL1454
Collectable: Kerstboomversiering COL1459
Collectable: Muisje COL1486
Craftable: Kerstboom CR1224
Craftable: Haard CR1525
Craftable: Kadootjes CR1488
Papier: Weathered wood PK9155
Papier: Studio Light
Lampjes: Hema

Liefs,
Yvonne.

1 opmerking:

  1. Prachtig kerstkaartje is dit Yvonne, wat een geweldig leuk tafereeltje is erop te zien met die schattige en ondeugende poezen erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...