zaterdag 9 januari 2021

Hello little one.


Wat leuk om zoveel gezellige reacties te lezen op mijn kerstkaart, dank je wel.
Ik ben vanmiddag eens door mijn fotomappen van mijn kaarten gegaan.
Er zijn nogal wat kaarten die ik hier niet heb laten zien dus daar ga ik de komende tijd eens wat aan doen. (volgens mij heb ik dat al vaker gezegd ;-))
Deze kaart heb ik een tijd geleden alweer gemaakt op speciaal verzoek , de wens was iets in mint-groen.
Mama kangoeroe is zwanger van haar 2e zoontje.
Het wiegje staat al klaar, nog even wachten en dan is het zover.
Ondertussen zijn de ouders voor wie deze kaart was al weer een tijdje papa en mama van hun 2e zoontje.

Collectable: Kangoeroe COL1446
Collectable: Wiegje: COL1422
Papier: Eline's Peach & mint PB7047
Papier: Eline's Sweet stars PB7051
Sticker: Kimya verpakkingen


Liefs,
Yvonne.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Mooi dat mintgroen.
    Ik gebruik de kangoeroe ook graag op zwangerschapskaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje in het mintgroen, heel mooi gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...