dinsdag 16 februari 2021

Birthday Fishes


Dank je wel voor de gezellige reacties op mijn vorige kaarten.
Zo leuk om te lezen.
Vandaag viert Yannick, onze jongste zijn 27e verjaardag.
Omdat hij weer (tijdelijk) bij ons woont kunnen we er samen een gezellige dag van maken.
Wel anders natuurlijk als wat hij gewend is maar we maken er wat leuks van samen met Stephany, zijn vriendin.
Yannick heeft niet zo heel veel met mijn kaarten, hoewel hij toch weleens een verzoekje heeft.
Het hoeft voor hem niet zo veel en druk te zijn.
Ik kwam afgelopen week deze tekst tegen, ik vond hem zo leuk en toepasselijk want Yannick vist heel graag met zijn vrienden.
Dus het idee was gauw geboren.
En..... mijn kaart viel in de smaak. ;-)


Collectable: Schildpad, visjes, plantje COL1468
Collectable: Krab COL1433
Papier: Ocean adventure PK9162
Tekst: Geprint

Liefs,
Yvonne.

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart heb je gemaakt! Prachtige kleuren, mooi papier en een leuke tekst. Topkaart dus!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat prachtig, gefeliciteerd met je zoon.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jarige zoon, je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je zoon! Wat een leuke kaart voor een jongen en die tekst erbij is grappig vooral omdat je zoon vissen leuk vindt!
    Mijn mannen hier thuis hebben ook niks met kaarten maar leveren wel vaak commentaar zowel positief als negatief!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Yvonne,

    wat een gaaf kaartje is dit geworden zeg. Prachtige kleurencombinatie en hele leuke toepasselijke tekst erbij.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...