maandag 22 februari 2021

Heel veel liefs.

Hopelijk hebben jullie nog niet genoeg van mijn Valentijnskaarten, want ik heb er hier weer een.
Maar deze keer zonder poesjes.
Ik heb deze gemaakt voor mijn zusje en zij heeft echt niets met poezen.
Omdat het zo'n koude Valentijnsdag was, heeft ook deze hamster een warm mutsje en dasje geleend van de familie muis.


Collectable: Hamster COL1489
Craftable: Brievenbus CR1519
Craftable: Envelopjes CR1518
Craftable: Sneeuwklokje CR1490
Creatable: Cirkel lay-out LR0677
Papier: Eline's Honeymoon PB7060
Sticker: Kimya verpakkingen

Liefs,
Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Wat is de hamster lekker warm ingepakt op deze mooie kaart. Prachtig die zachte kleuren!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en schattig dit kaartje! Goed idee om dit papier met grijs te gebruiken. Ik heb dit papier ook gekocht maar ik vind het nogal zoet maar met grijs en bruin is het wat stoerder. Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook supergaaf!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige cirkel kaart is dit geworden, heel mooi gemaakt. Je andere kaarten hebben we ook allemaal bewonderd, we liepen een beetje achter. Ze zijn stuk voor stuk allemaal heel leuk!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...