zondag 28 februari 2021

Heel veel liefs!

Ook deze hamster bracht rond Valentijnsdag zijn post door de sneeuw naar de brievenbus.
De postbode was mooi op tijd aangekomen bij mijn nichtje in het verpleeghuis.
Onder hele strenge voorwaarden mag ik nog steeds haar iedere week bezoeken.
We verlangen erg naar ons kopje thee en warm worstenbroodje maar dat is er dus niet bij.
Ik mag niets eten of drinken, zelfs geen slokje water want mijn mondkapje mag niet af.
Afgelopen week was het heerlijk weer dus konden we samen lekker van de zon genieten buiten op het terras, heerlijk was dat na een winter binnen-bezoek.
Dit was mijn laatste Valentijnskaart maar wat betreft de ronde kaart met de brievenbus ben ik nog niet "uitverkocht".
Dus binnenkort nog meer lieve post uit de brievenbus.


Collectable: Hamster COL1489

Craftable: Brievenbus CR1519
Craftable: Envelopjes CR1518
Craftable: Sneeuwklokje CR1490
Creatable: Cirkel lay-out LR0677
Papier: Sweet Romance PK9153
Sticker: Kimya verpakkingen

Liefs,
Yvonne.


5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Yvonne. En wat fijn dat het hamstertje de sneeuw getrotseerd heeft om zo dit mooie kaartje bij je nichtje af te leveren.
    Ik vind het zo schrijnend voor de mensen die in instellingen wonen. Het gaat me echt aan het hart... Wat fijn dat jij iedere week een lichtpuntje voor je nichtje mag zijn Yvonne. Ik kan me helemaal voorstellen dat het heerlijk was om weer een frisse neus te halen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook weer super Yvonne! Je hebt zo al een prachtige serie bij elkaar. Toch fijn dat je elke week bij je nichtje op bezoek kan gaan. Hopelijk worden de regels weer iets soepeler als iedereen gevaccineerd is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave kaart Yvonne....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cirkelkaart heb je weer gemaakt met de schattige hamster en de grote, leuke brievenbus!! Fijn dat je toch iedere keer nog langs mag bij je nichtje, zo heeft ze toch nog iets om naar uit te kijken!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje met de leuke rode brievenbus! Fijn dat je toch nog langs mag bij je nichtje en met haar buiten mag zitten.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...