donderdag 9 februari 2023

52 Weeks to Christmas, week 6.


Voor deze kerstkaartjes-donderdag hebben de uiltjes een wit jasje aangetrokken en zijn ze nu omgetoverd tot sneeuwuiltjes.
Normaal gezien slapen ze lekker maar voor vandaag zijn ze even wakker geworden.
Mutsje en dasjes hebben ze zelf dus er hoefde niets geleend te worden.
Ze zien er wel schattig uit met hun mutsjes met kwastjes, en lekker warm aan hun uilen-bolletjes.
Het papier wat ik gebruikt heb is weer van Studio-light en de uiltjes van Eline Pellinkhof, Marianne Design.


Liefs,
Yvonne.

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Yvonne, de sneeuwuiltjes zien er mooi uit, en de achtergrond past er perfect bij. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat een lieve sneeuwuiltjes Yvonne. Je hebt er weer een beauty van een kerstkaart van gemaakt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart Yvonne! Wat een lieve sneeuwuiltjes.
    Prachtige kleuren en leuke layout.
    Groetjes antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan met deze sneeuwuiltjes! Lief hoor zoals ze gezellig tegen elkaar aan zitten! En de kleuren zijn ook mooi op ze aangepast. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kerstkaart heel mooi samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zien die twee er weer schattig uit, hele leuke kaart!!\
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart met die leuke uiltjes,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoezig kaartje met die lieve sneeuwuiltjes met hun dasjes en mutsjes, Yvonne!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat een schattige sneeuwuiltjes. het papier herken ik, ligt in mijn doos met kerstpapier.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi ijzig kaartje !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag mijn naam genoot 😊 bij toeval zag dat mooie kerstkaart UIL. Bedankt.
    Mag ik vragen als het mag waar kan je dat de snij mallen kopen? Ik wil zo graag voor mijn klein zoon zijn lievelingsdier dier. Alvast bedankt, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...