donderdag 23 februari 2023

52 Weeks to Christmas, week 8.


Vandaag laat het laatste pool-diertje van deze maand zichzelf zien, deze keer niet met een wit jasje aan.
Maar wel een echt pool-bewonertje samen met haar kleintje.
Ze hebben even hun huisje achter zich gelaten om te poseren voor 52 weeks to Christmas, lekker met hun pootjes in de sneeuw.
Het papier is weer van Studio-Light.
Voor volgende week moet ik weer iets nieuws verzinnen.
Ik ga nog een blog-rondje doen. Het kwam er niet eerder van vandaag.
We hebben vandaag met veel verdriet afscheid moeten nemen van mijn allerliefste tante met wie ik een hele goede band had.
Dus afgelopen week ook niet echt zin gehad om te knutselen, wel een mooi label gemaakt voor aan de bloemen die we besteld hadden.
Ze was ook altijd heel blij met een door mij gemaakte kaart, dus dit was het laatste wat ik voor haar kon maken.


Liefs,
Yvonne.

9 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het overlijden van je lieve tante. Je kaart met het winters tafereel en de pinguïns is prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het overlijden van je tante.
    Mooie kaart met de pinguïns met leuke papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het verlies van je tante, wat mooi dat je een label voor aan de bloemen maakte. Ik snap dat je hoofd niet zo naar knutselen staat. Je poolkaartje is weer mooi, Yvonne.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gecondoleerd met het verlies van je tante...
    nee dan staat je hoofd even niet naar knutselen..
    Je hebt wel weer een schattig kaartje om te laten zien...ook dit was weer een leuke serie.. Benieuwd wat er nu weer in maart komen gaat.
    Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd Yvonne, natuurlijk heb je dan geen zin in dingen, dat is begrijpelijk. Sterkte!
    Je kaartje is super, mooie ijskleurtjes en een gaaf tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met het overlijden van je tante Yvonne, logisch dat je dan geen zin hebt. Deze kerstkaart is weer wel een plaatje en het is zo koud dat ze blauwe poten en snavels hebben . Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi in deze ijzige tinten !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kerstkaartje Yvonne. Mijn deelneming bij het overlijden van je tante.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...