maandag 6 februari 2023

Een treintje vol dierenvriendjes.


Als eerste dank je wel voor de lieve reacties op mijn vorige post. Ik kan helaas niet bij iedereen een reactie terug schrijven omdat ik nog steeds problemen heb met blogger.
Zoals ik vorige week schreef zijn wij op 26 januari voor de eerste keer oma en opa geworden van Luca.
Natuurlijk moest er een kaart komen en wel een hele speciale.
En ja, waar ga ik dan voor?
Weer een treintje maar deze keer met een extra wagonnetje zodat er plaats was voor alle passagiers.
Het zijn deze keer hele bijzondere passagiers.
Luca heeft een prachtige baby-kamer die als thema heeft: Simba uit The Lion King.
Zo kwam ik op het idee om een aantal dieren uit de film in te laten stappen in mijn treintje.
Ik heb allerlei trucjes toegepast om de dieren een beetje te laten lijken.
Het haar van het olifantje zijn de poten van de papegaai-collectable.
Het aapje heeft een gedaantewisseling ondergaan om op Rafiki te lijken, hij heeft de manen van de leeuw geleend, wel in een smaller maatje.
De toekan is omgetoverd in Zazoe en het varken heeft een ander kleurtje gekregen zodat hij een beetje op Pumbaa lijkt. Ook hij heeft haar van vogelpoten.
Ik ben er dus wel even mee bezig geweest en ik vond het zo fijn dat toen het treintje klaar was het gewoon bleef staan, dat heb ik weleens anders gehad.






Liefs,
Yvonne.

7 opmerkingen:

  1. Het nieuws van de geboorte van je kleinzoon was me ontgaan maar ik heb even terug gelezen. Hartelijk gefeliciteerd!
    Je hebt een geweldige kaart voor Luca en zijn ouders gemaakt, super met al die aanpassingen zodat het klopt met de tekenfilm!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Oma ,ja daar word je meteen verliefd op.
    Zo'n klein mannetje in je armen , wat is dat toch een wondertje hé.
    Wij zijn ook net opa en oma geworden op 14 januari.
    Wat een pracht van een kaart zo fantastische gemaakt , deze komt vast op een ere plekje te staan.
    Luca wat een mooie naam.
    Geniet hier maar veel van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig deze leuke trein met extra wagon! Super hoe je al die diertjes hebt aangepast aan het thema! Hij zal vast een ereplaats krijgen in het kamertje van Luca!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Yvonne,

    Gefelicteerd met uw eerste kleinkind en heel gaaf die Lion King trein.
    Een deel van de Blogger problemen kan je oplossen door de cookies van derden te accepteren van elke blog waar je op wilt reageren.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon Yvonne, wat een prachtige treinkaartje heb je gemaakt, en al die dieren erin, ik heb met aandacht ernaar gekeken hoe je het allemaal bedacht hebt, geweldig ! Die krijgt vast een mooi plekje op zijn kamertje. Geniet van jullie eerste kleinkind..Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat is echt een kunstwerkje! Supermooi gemaakt, je kunt zien dat er veel werk in zin, met alle details. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...