maandag 14 augustus 2023

Barbie en vakantie.


Ik schreef zaterdag al dat mijn nichtje vorige week haar 30e verjaardag vierde.
Ik maakte nog een kaart voor haar op speciaal verzoek van mijn zus.
Er waren nogal wat wensen waarvan ik even dacht; hoe ga ik dat combineren?
Een feestelijke kaart, Barbie, fotootjes, een oud-roze reistas, en Indonesië.
Het was even puzzelen maar zo leuk om te maken.
Heerlijk veel roze en allerlei leuke dingetjes.
Mijn nichtje gaat volgende maand samen met haar vriend backpacken in Indonesië, en ze heeft zo genoten van de film: Barbie.
Vandaar de bijzondere wensen voor deze kaart.
Ik heb de zeemeermin omgetoverd tot Barbie en haar vriendje Ken en allerlei leuke vakantiespulletjes in de tas gestopt.
Zo kan de reis beginnen.
Het gaat vast een onvergetelijke vakantie worden.




Marianne Design:
Stencil: Party-cake PS8057
Stencil: Tas PS8056
Collectables: Zeemeermin COL1467
Collectables: Flamingo COL1512
Collectables: Cupcake COL1481
Craftables: Vliegtuigjes CR1471
Creatables: Vlag LR0603
Creatables: Negatieven LR0604
Creatables: Camera LR0605
Creatables:  Globe LR0606
Creatables: Slippers zonnebril LR0477

Jocelijne Design:
 Party smiles Let's party CDJD-0016
Party smiles CDJD-0017

Cijfers: AliExpres
Papier: Action.

Wat een uit-gezoek al die gebruikte materialen, ppfff.

Liefs,
Yvonne.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, zo leuk gedaan! En goed gevonden om de zeemeermin als Ken en Barbie te gebruiken. Gave kaart. Groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave en leuke kaart Yvonne.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...