zaterdag 12 augustus 2023

Sweet birthday wishes.


Gisteren vierde mijn nichtje haar 30e verjaardag!
Ik maakte voor haar deze sweet-verjaardagskaart vol met heerlijke koekjes, donuts en taart.
Deze vrolijke bende maakt er zelf ook een feestje van met hun feesthoedjes en ballonnetjes.
Ik heb sinds kort de geweldige malletjes ontdekt van Jocelijne Design.
Ik ben helemaal verliefd.
Binnenkort meer kaarten met deze leuke spulletjes.


Jocelijne Design:
Cookie crunch CDJD-0018
Let's party CDJD-0016
Party smiles CDJD-0017

Marianne Design:
Collectables: Alfabet COL1397
Papier: Roze Eline's sweet dreams PB7055

Rechthoek: AliExpres
Papier: Action.
Tekst: geprint.

Liefs,
Yvonne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...