donderdag 10 augustus 2023

Een feestelijke verjaardag.


Hallo lieve blogsters,
Het is weer even geleden dat ik wat gepost heb, terwijl ik nog heel veel heb om te laten zien hier.
Af en toe wordt er wel geknutseld maar het komt er dan toch niet van om het hier te plaatsen.
En de kerstkaarten zijn ook even stil gevallen, vakantietijd en andere dingen die voor gingen/gaan.

In juni/juli hebben wij een GEWELDIGE cruise gemaakt naar de Noorse Fjorden en de Noordkaap.
Ik heb weken op een in dit geval een roze golf gezeten, want wat hebben wij het fijn gehad.
We hebben zoveel moois en bijzonders gezien en mee mogen maken.
13 dagen ontzettend verwend en in de watten gelegd op de Jewel of the Seas.
Zo mooi om op het noordelijkste puntje van Europa te staan en de rendieren te zien lopen.
Heel bijzonder vond ik de Midsummer nachten.
24 uur per dag licht en 's avonds om 0.00uur nog op een ligbedje in de zon te zitten op het dek.
We hadden dit al een tijdje op ons verlanglijstje staan en nu kwam het er van.



Nu maar terug naar de kaart die ik maakte voor mijn lieve buurvrouw, die in het begin (sorry) van het jaar haar 76e verjaardag vierde.
Ze houdt van glittertjes, gezelligheid, een lekker drankje en zelfs bij een kopje thee zijn er altijd lekkere hapjes.
We komen veel bij elkaar om even fijn te kletsen en onze verhalen en belevenissen te delen.
Ze verdiende meer dan wie ook een mooie kaart voor haar verjaardag.




Stencil: Party cake PS8057
Stencil: Champagne PS8051
Collectables: Muizen COL1437
Collectables: Keuken accessoires COL1493
Collectables: Kleding muizen, bloemetjes COL1491
Collectables: Kadootje COL1439
Collectables: Cijfers COL1347
Craftables: Blaadjes CR1374
Papier: Eline's Honeymoon PB7060
Papier: Glitterpapier en effen papier
Plakparels en steentjes.

Liefs,
Yvonne.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor je buurvrouw gemaakt Yvonne!
    En wat lijkt me dat heerlijk om zo'n cruise te maken....prachtige foto's laat je zien.
    Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je buurbrouw !
    Ik kan me voorstellen dat je genoten. Hebt van die cruise. Wij verkenden Noorwegen met een camper, vanop zee vast spectaculair!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en dank je wel voor de inspiratie. Ik word gelijk na dit bericht je volger.

    Tja en Noorwegen? Ik ben er al zo vaak geweest en we gaan eind september weer voor een maand. Deze keer zo laat in het jaar om de kans op noorderlicht te vergroten. Dit hebben we wel in IJsland gezien maar nog nooit in Noorwegen. Duim je voor ons dat ik daar een mooie foto van plaatsen kan op mijn blog tzt?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Noorwegen is een geweldig land en met zo'n cruise lijkt het me helemaal een luxe vakantie.
    Je maakte een prachtige kaart voor de buurvrouw.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...