donderdag 18 maart 2021

52 Weeks to Christmas week 11


Het was haasten voor deze ijsbeer, bijna was hij te laat om mee te doen aan 52 Weeks to Christmas.
Gisteravond heb ik gezellig een spelletje zitten doen met Yannick en Stephany.
Als ze vragen of ik mee doen zeg ik daar geen nee tegen.
Daarna had ik geen zin meer om mijn knutselspulletjes tevoorschijn te halen dus moest ik er vanmorgen tegenaan.
Want ik wil nogsteeds volhouden.
Kerstkaarten vooruit maken is nog niet gelukt, er komt steeds wat anders tussen wat kaarten betreft.
April wordt ook weer een drukke knutsel-maand.


Collectable: IJsbeer COL1370
Craftable: Boompjes: CR1483
Craftable: Kerstroos CR1478
Ovaal: Action
Papier: Snowflake kisses PB7057
Papier: Winter days PK9164
Sticker: Kimya verpakkingen

Liefs,
Yvonne.

12 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig je ijsbeer, mooie kerstkaart in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een super GAVE kaart Yvonne.
    Prachtig met de ijsbeer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden Yvonne ! Mooi in deze zachte blauw grijze tinten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch nog gelukt en het is een hele mooie sfeervolle kerstkaart geworden Yvonne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij mag wel vaker kaartjes zo op het nippertje maken. Als ze dan allemaal zo mooi worden!
    De ijsbeer staat er prachtig op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superkaartje, Yvonne. Knap dat je dat "op het nippertje" zo mooi weet te maken. Heel leuke combinatie van papier en ijsbeer etc.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart met ijsbeer is enig geworden! En je bent nog mooi op tijd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig. Ik vind de bescheiden kleuren zo mooi bij elkaar.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi. Prachtige kleuren!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey Yvonne,

    dat is een heel gaaf kerstkaartje geworden. Het designpapier matched geweldig met elkaar.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi dit kerstkaartje Yvonne.. prachtig in deze zachte mint kleurtjes en een schattige ijsbeer als middelpunt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart met die leuke ijsbeer!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...