zaterdag 13 maart 2021

Pensioen.


Vorige maand kreeg ik een verzoekje om een kaart te maken voor een collega die met pensioen ging.
Uiteraard zei ik gelijk ja, maar ik heb er wel even over na moeten denken wat ik er van zou gaan maken.
Ik kende ze helemaal niet, het enige wat ik wist dat ze lekker wilde gaan genieten, dat ze vaak planningen maakte en ja, daar hoort een telefoon bij.
En 16 februari was haar laatste werkdag.
Met de al wat oudere mal van de school-lei heb ik een planningsbord gemaakt en wat toepasselijke tekstjes uitgeprint.
16 Februari met rood omcirkeld op een mini kalendertje, en kijk mevr muis eens lekker genieten van haar rust en vrijheid.
Aan de binnenkant van de kaart de telefoon met een bijpassend schermpje.
De kaart viel heel erg in de smaak, altijd leuk om te horen.




Collectable: Muis COL1437
Collectable: Beach outfit COL1483
Collectable: Beach fun COL1484
Collectable: School-lei COL1373
Collectable: Telefoon COL1359
Craftable: Lampion en blaadjes CR1374
Craftable: Rechthoek CR1390
Craftable: Letters CR1513
Papier: Eline's Little Miracle PB7058
Papier: Sea sparkle PK9163
Knipvel: Eline's Holiday background AK0077
Mini kalander: De Egel

Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. Knap bedacht en zó leuk en persoonlijk, daar zal ze nog heel vaak naar kijken en genieten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart, altijd leuk als je hem heel persoonlijk kunt maken!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Supertof gemaakt!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw denkwerk heeft goed uitgepakt. Super leuke kaart is het geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met het muisje en met zo veel leuke details! Heel leuk gedaan met de gsm aan de binnenkant. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige en prachtige kaart voor je collega! Je hebt de kaart heel erg persoonlijk gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...