zondag 21 maart 2021

Jullie worden papa en mama.


Over een maandje worden mijn achternichtje en haar vriend voor de eerste keer papa en mama van 'n meisje.
Gisteren was het haar (voorlopig) laatste werkdag, dus nu mag ze lekker gaan genieten van haar verlof.
Ze heeft het zo verdiend.
Vorig jaar in april beviel haar zusje ook van een meisje.
Mijn nichtje en haar man worden dus binnen één jaar oma en opa van
2 lieve kleindochtertjes.
Ik bezoek mijn nichtje iedere week in het verpleeghuis waar ze woont en dan is het altijd genieten van foto's en filmpjes van haar kleindochtertje.
En straks wordt dat dubbel zo leuk als er nog een klein meisje bij gekomen is in de familie.

Collectable: Bloemetje COL1323
Craftable: Vierkant CR1359
Craftable: Rechthoek CR1390
Craftable: Hart CR1225
Craftable: Label CR1510
Craftable: Baby-kleertjes CR1502
Tekst: Geprint
Papier: Eline's little miracle PB7058
Knipvel: New born muis HK1708


Liefs,
Yvonne.

6 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje ik ben gelijk volger geworden ik zou het ook leuk vinden als je mijn blog wil volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een schattig plaatje op je leuke kaart, leuk al die hummeltjes!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met een schattig plaatje Yvonne. Leuk zoals je alles gecombineerd hebt. Gezellig dat je zo mag meegenieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief en schattige kaart voor de Papa en Mama in spé! Wat leuk en bijzonder twee kleindochters in één jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder om in één jaar 2x grootouders te worden van 2 kleindochters.
    Je hebt een schattige kaart gemaakt met dat lieve plaatje en de beertjesbedel vind ik ook heel lief.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje voor je achternichtje! Wat lief dat kleine berenbedeltje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...