zondag 28 maart 2021

Geboorte - lijst.


Alweer een tijdje geleden maakte ik deze geboorte-lijst voor de ouders van Lotje.
Het was zo leuk om te doen, heerlijk spelen met de verschillende diertjes en kleuren.
De tante van Lotje zat in het complot, van haar had ik foto's gekregen van de babykamer.
Zodoende wist ik precies de kleuren en diertjes die in Lotjes kamertje voor kwamen.
De mama van Lotje was verbaasd; hoe wist ik de kleurtjes en de diertjes?
Het klokje wijst de geboortetijd aan, het wasbeertje heeft een meetlatje in zijn pootjes, het eekhoorntje draagt een ballon met de geboortedatum en de schildpad heeft een bordje in zijn bek met het geboortegewicht erop.
Zo werd het een heel persoonlijk kadootje.
Lotje is de kleindochter van mijn nichtje, en iedere week als ik haar bezoek zie ik leuke foto's of een filmpje.
Zo leuk is dat.
En als ik geluk heb video-belt mijn achternichtje samen met Lotje net als ik bij mijn nichtje ben, dan is het helemaal genieten.

Collectable: Schildpad: COL1480
Collectable: Baby: COL1479
Collectable: Uiltjes: COL1475
Collectable: Vosje: COL1474
Collectable: Wasbeer: COL1472
Collectable: Rompertje: COL1413
Collectable: Eekhoorn: COL1410
Collectable: Haasje: COL1354
Collectable: Letters: COL1449
Collectable:Wolken en sterren(schaap): COL1385
Craftable: Maan: CR1503
Craftable: Tak: CR1374
Craftable: Klok: CR1234
Creatable: Ballonnen: LR0626
Creatable: Fles: LR0575
Action: Blaadjes
Action: Papier
Action: Lijst
Teksten: Geprint


Liefs,
Yvonne.





14 opmerkingen:

  1. Wat een pracht zoveel dingen erop verwerkt , kan me voorstellen dat dit een heel verrassend cadeau was.
    Mooi al de beestjes erop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Wat een prachtig geheel. Dat zal vast een ere-plaatsje hebben gekregen in de babykamer. Zo leuk met al die beestjes en alle leuke details.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een geweldig kraamcadeau! Echt iets om te onthouden.
    Heel mooi uitgevoerd en ik kan me voorstellen dat de ouders van Lot hier erg verguld mee waren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie ! Wat een topidee om zo een kader in te vullen met de diertjes ! En wat een leuk detail met het klokje erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat heb je dit prachtig gemaakt voor Lotje en wat leuk al die details!
    Schitterend vind ik het!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kraamcadeau Yvonne. Eigenlijk een moderne variant van de geboortelap (die ik 30 jaar geleden voor mijn dochter borduurde). Schitterend en mooi zoals je de vakjes gevuld hebt. Die krijgt vast een ereplaatsje op de babykamer en die gaat nog voor veel kijkplezier zorgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow Yvonne wat een leuk geboorteschilderijtje voor Lot ...zo gaaf met al die diertjes en dan nog in de kleurtjes van de haar kamertje....dat zal zeker wel gewaardeerd worden door je achternichtje...So Cute...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat is dit énig al die lijstjes, zoiets heb ik nog nooit gezien! Zó persoonlijk met al die details en ook nog precies de goede kleurtjes..als Lotje groter is zal ze er elke dag naar kijken en stééds meer ontdekken en herkennen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo'n kado is toch het allerliefste wat je bij een geboorte kan geven/krijgen, en als je dan nog de perfecte kleurtjes gebruikt hebt helemaal topperdetop!
    prachtig werk Yvonne!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om je nichtje zo te verrassen met deze schitterende geboortelijst. Die krijgt vast een mooi plekje in Lot haar kamertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Wat zal dit goed in de smaak gevallen zijn. Heel mooi gemaakt, met zo veel liefde en oog voor detail.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....wat ontzettend GAAF is dit Yvonne!
    Zo mooi met in elk vakje iets moois te zien....het leeft gewoon....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit ontzettend leuk gemaakt, echt prachtig!! Zo leuk met al die gezellige diertjes en details!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit prachtig gemaakt en ook een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje,
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,
Yvonne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...